Kritická chyba
Informativní hlášení
Oznámení

V košíku nemáte žádné zboží.
Ve Vašem košíku je již přidáno zboží, přejete si položky z nedokončené objednávky č.0
PŘIHLÁSIT
Jméno:
Heslo:
Napište nám
Zaslat email s obsahem košíku
  • NOVINKY
  • AUTOKOBERCE A VANY DO KUFRU
  • AUTOKOBERCE UNIVERZÁLNÍ
  • AUTOELEKTRO
  • AUTOCHEMIE / AUTOKOSMETIKA
  • AUTOPŘÍSLUŠENSTVÍ
  • DĚTSKÉ ZBOŽÍ, HRAČKY
  • DOMÁCNOST A DÍLNA
  • CYKLISTIKA
  • ODĚVY PRO PRÁCI / VOLNÝ ČAS
  • OCHRANNÉ MASKY
  • OLEJE A MAZIVA
  • PLASTOVÉ VÝROBKY
  • PODLAHOVÁ GUMA
  • PRYŽOVÉ VÝROBKY-TVAROVÁ PRYŽ
  • REFLEXNÍ PRVKY
  • SPORTOVNÍ POMŮCKY
NOVINKY

    REKLAMAČNÍ ŘÁD

    Tento Reklamační řád se vztahuje na uplatňování práv kupujících z odpovědnosti za vady zboží dodaného prostřednictvím tohoto e-shopu společností Gumárny Zubří, akciová společnost, se sídlem Hamerská 9, 756 54 Zubří, IČ:00012122, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 111 (dále jen "prodávající").



    Pro účely tohoto Reklamačního řádu je:

    Prodávající – společnost Gumárny Zubří, akciová společnost, která je provozovatelem tohoto internetového obchodu, a při uzavírání kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.

    Kupujícíspotřebitel - každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámce samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

    Kupující – podnikatel – osoba, která uzavírá smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

    Veškeré obchodní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Na právní vztahy prodávajícího a kupujícího – spotřebitele, se dále použije zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako „občanský zákoník“), a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů



    Nároky z vadné a pozdního plnění


    a) Kupující – spotřebitel

    Právo kupujícího – spotřebitele z vadného plnění se řídí ust. § 2161 a n. občanského zákoníku. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

    Vyskytne-li se na zboží vada, kterou lze bez zbytečného odkladu odstranit, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Kupující může požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, pokud se však vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

    Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

    Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.



    Právo z vady se uplatňuje u prodávajícího. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případně vadného plnění. Prodávající má povinnost z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.

    Při uplatnění reklamace vydá prodávající spotřebiteli písemné po tvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu věci potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

    b) Kupující – podnikatel

    Prodávající odpovídá kupujícímu za vady zboží dle § 2099 občanského zákoníku.

    Kupující je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Při osobním odběru zboží je povinen prohlédnout zboží neprodleně při jeho převzetí. Zjistí-li u zboží vadu, je povinen zjištěnou vadu v místě odběru zboží prodávajícímu neprodleně oznámit.  Prodávající kupujícímu zjištěnou a jím uznanou vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstraní, a to dodáním chybějícího zboží nebo dodáním náhradního zboží za zboží vadné. Není-li možné vadu bezodkladně odstranit či dodat náhradní zboží, prodávající tak učiní v nebližším možném termínu. O tomto termínu prodávající kupujícího vyrozumí.

    Při dodání zboží kupujícímu prostřednictvím dopravce je kupující povinen uplatnit právo z vadného plnění množství a druhu prodávaného zboží do 3 pracovních dnů od předání zboží dopravcem. Kupující je povinen z vadného plnění ve stanovené lhůtě uplatnit u  prodávajícího písemně, s popisem vady. V případě vady druhu zboží je kupující oprávněn požadovat dodání chybějícího zboží nebo dodání náhradního zboží. Kupující je oprávněn požadovat dodání náhradního zboží jen tehdy, jestliže vadné zboží bude vráceno prodávajícímu v původním balení. Kupující však nemůže požadovat dodání náhradního zboží, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém jej obdržel. Prodávající zjištěnou a jím uznanou vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstraní, a to dodáním chybějícího zboží nebo dodáním náhradního zboží za zboží vadné. Není-li možné vadu odstranit bezodkladně, prodávající tak učiní v nebližším možném termínu. O tomto termínu  kupujícího vyrozumí.

    c) Společná ujednání

    Práva z vady se uplatňují u prodávajícího zasláním reklamovaného zboží spolu s písemným oznámením vady, v němž bude uvedeno, jaké právo z vadného plnění kupující zvolil, a to na adresu:


    Gumárny Zubří, akciová společnost - podniková prodejna, Hamerská 9, 756 54 Zubří


    Informace pro spotřebitele o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

    V souladu s ust. § 20d zák. č. 634/1992 Sb., v platném znění má spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb (dále jen „spotřebitelský spor“).  V souladu s ust. 14 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, je tímto prodávající informuje spotřebitele o tom, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajících se smluv uzavíraných mezi prodávajícím a kupujícím je Česká obchodní inspekce, ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, internetová adresa www.coi.cz.   Pravidla mimosoudního řešení spotřebitelských sporů se řídí úpravou v ust. § 20d a násl. zákona o ochraně spotřebitele, a to včetně uvedení lhůt, do kdy je možné ze strany spotřebitele se tohoto práva domoci.  

    Jiná ustanovení

    Tento Reklamační řád je účinný od 1.5.2016. Prodávající si vyhrazuje právo tento Reklamační řád změnit nebo doplnit.





    REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - odešlete, prosím na e-mail: prodej@guzu.cz

    jméno, přijímení / název společnosti

     

    adresa, na kterou bylo zboží zasláno





     

    číslo objednávky / faktury

     

    email

     

    telefonní kontakt

     

    název zboží

     

    datum koupě

     

    detailní popis závady:






     

    poznámka


     

    datum

     



    Gumárny Zubří, a. s.
    Hamerská 9
    756 54 ZUBŘÍ
    571662111
    Gumárny Zubří , a.s.
    IČ: 00012122
    DIČ: CZ00012122

    Registrace u Krajského soudu v
    Ostravě
    oddíl B, vložka 111
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.